Sunday, March 27, 2011

Love these songs..

Just wanna share wif u some of the new songs that i love....
Which are Got To Go by Najwa and also Selamat Tinggal by Dina and Zizan..
But pls...no double meaning ok...only love this song...
For the musics and also the lyrics...
and lg satu...vdeo clip utk lgu selamat tinggal pn best...sedey woo....
So enjoy....:)


 Najwa - Got To Go

This time I'm gonna live my life
I ain't no stepford wife
No I ain't perfect
Gonna find somebody who's worth it
And no you ain't that person
Coz i caught you constantly flirtin'
With my best friend
So I guess I'll say goodbye
I'll find me another guy
Why (why why why)
You always makin' me
Cry (cry cry cry)
No I can't stand it
No you can't be my man
It don't matter who you are,
Even if you were a star
You've got to go
(Go go go go go go)
Read my lips I'm leavin'
And no no I ain't teasin'
This time it's for real
Gotta find you another girl
Coz this one sure ain't stayin
By the time you finish what you're sayin'
I'll be gone



Dina Nazir ft Zizan - Selamat Tinggal

Dina version ;
Selamat tinggal kawanku ,
Tak mudah aku pergi ,
Bila wajahmu ,
Sentiasa di hati ini , 

Zizan version ; 
Tiada ertinya kau tinggalkan aku
Sedangkan teramat ku mengasihi dirimu
Cuba ingat semua yang kita pernah lalui
Sayang bukalah fikiranmu kembali
Ku tak mahu hidup tanpamu di sisi
Hanya kau seorang yang pernah aku kasihi
Jangan pergi jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini
Jika aku yang engkau cintai
Kenapa semua ini
Kenapa semua ini
Mengapa semua ini
Jika aku yang kau cinta
Mengapa semua ini

DINA ;Kenapa semua jadi begini
Kenapa mengapa 
ZIZAN ; jangan pergi,jangan pergi,jangan tinggalkan aku begini

Selamat tinggal kawanku
ZIZAN ; usah pergi Tak mudah aku pergi
ZIZAN ; Jangan biarkanku menderita Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini
ZIZAN ; aku sentiasa didalam dadamu sayang .

Walau ku pergi sayangku
ZIZAN ; usah pergi Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal 
ZIZAN ; jangan biarkanku menderita , jangan biarkan ku terseksa disini sayang .

Selamat tinggal kawanku
ZIZAN ; usah pergiTak mudah aku pergi
Bila wajahmu sentiasa di hati ini
ZIZAN ; aku sentiasa di dalam dada kamu sayang .

Walau ku pergi sayangku
ZIZAN ;jangan pergi
Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal 
ZIZAN ;aku menyintai dirimu sayang, jangan biarkan aku sendiri disini sayang .

Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal




p/s: Lelaki yg kt dlm vdeo Najwa tu is one of my cousin...Afiq Muiz Azman Shah nme dia....handsome kan? tgkla kazen sape...uhuk3!! :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...