Monday, January 10, 2011

Byknye kne gne dwet bulan ni..haish!

Fuh....sedar x sedar bln ni la bulan yg plg byk aku banje..
Bknla banje wat g sopping ke mkn angin ke ape...
Tp banje bende2 yg tpkse aku kua kan dwet...ops!
Bkn aku kuakan dwet...mak ayah aku yg kua dwet..hmm..
And aku sbg seorang stdnt yg lnsg xde income ni sgtla rse bsalah..
Sbb aku rse mcm xsmp ati je nk mtk dwet kt prnts aku...
Tp nk x nk kne jgk mtk dwet klo x sape nk byr road tax+insurance kete..
Sape nk byr chrge utk servis kete? Sape nk byr yran master aku?
Sape jgk yg nk byr dwet repair kete aku?
Fuh...mmg bpeluh jgk ble pk psl dwet ni..
Aku klo blh xmo lnsg nk gne dwet prnts aku.,.
Sbb spttnye aku dh leh cri dwet sndri n in fact bg prnts aku dwet lg..
Tp apakan daya...masih blum rzki utk aku bgelar seorang pekerja...
Yang pasti, aku xsbr nk keje n nk blas jasa kedua ibubapa ku....wuuaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...